Šestá třída (B)

Vitamínová bomba

Kategorie
Datum konání akce

Postačí jen 15 minut a připravíš si plnou skleničku vitamínů. My jsme to takto zvládli ve školní kuchyňce při hodině pracovních činností.

Použij citron a cukr, naskládej na sebe a uzavři na den do skleničky. A pak? Odvážní nabírají na lžičku a užívají přímo, opatrnější si naberou a smíchají s čajem... . Na zdraví.

Vložil/aMarcela Hornová – 5. říjen 2018

Sportovní den

Datum konání akce

Dnešní den jsme se věnovali sportu a tanci. Nejprve jsme sehráli úspěšně (=bez zranění) turnaj ve vybíjené s V.A a poté jsme se zúčastnili tanečního tréninku se členem taneční skupiny TIMEDANCE. Naučenou choreografii jsme ještě dopilovali ve třídě a obohatili o další prvky.

Vložil/aPetra Šťovíčková – 28. červen 2018

Školní výlet

Datum konání akce

Ve dnech 6.6. - 8.6. jsme navštívívili malebnou Malou Skálu. Ve středu jsme se ubytovali v příjemném prostředí HOTELU KAVKA. Po obědě jsem vyrazili na vycházku na zříceninu skalního hradu Vranov, na hrad Frýdštejn a Pantheon. Podvečer jsme si užívali u hotelového bazénu. Druhý den jsme dopoledne vyšli na obhlídku řeky Jizery, nakoupili špekáčky na večerní odpoledne a chladili se v bazénu. Po obědě jsme se vydali k řece, vyslechli instruktáž a na raftech jsme dopluli až do obce Dolánky, odkud jsme se do Malé Skály vrátili na koloběžkách. Večer jsme si opekli špekáčky a teplý večer strávili venku. V pátek jsme odjeli zpět domů.

Vložil/aPetra Šťovíčková – 10. květen 2018

Koncert

Datum konání akce

Třída V.B se navzdory bouři a prudkému dešti sešla v podvečer před kulturním domem Koruna, aby navštívila koncert ZUŠ z družebního města Trstená.. Bezmála dvohodinové vystoupení bylo plné folklorního i moderního tance, klasické i populární hudby, zazněla Dvořákova Humoreska i melodie Beatles či Abby. Všichni zúčastnění žáci si zaslouží pochvalu, že svůj volný čas věnovali návštěvě koncertu a vzorně tak reprezentovali naši školu.

Vložil/aPetra Šťovíčková – 10. květen 2018

Den Země

Datum konání akce

V pátek 20. dubna jsme si připomněli Den Země a ve skupinách vytvořili výukové tabule o podnebných pásech. Uvědomili jsme se, které druhy rostlin a živočichů v nich žijí a kterým hrozí vyhynutí. Zapřemýšleli jsme, jak tomu zabránit či předcházet. Nakonec jsme využili odpadky jako stavební materiál pro poněkud avantgardní umění :-)

Vložil/aPetra Šťovíčková – 22. duben 2018

Taneční představení "O Shrekovi"

Zobrazit zdrojový obrázek

ZUŠ Melodie Hořice pořádá ve dnech 17.4. - 18.4. 2018  taneční představení " O Shrekovi". Tato tradiční vystoupení v Domě kultury Koruna navštíví 1. stupeň naší školy.

Vložil/aPetra Šťovíčková – 14. březen 2018

Pimprlata

Datum konání akce

V pátek 13. dubna navštívily žáci V. tříd Galerii plastik, aby si prohlédli výstavu, kterou pořádá ZUŠ Hořice. Jednalo se o výstavu loutek a loutkových divadel, výstižně nazvanou PIMPRLATA. Je až s podivem, jaké úžasné loutky dokázaly děti ze "zušky" vyrobit. Děti si také mohly vyzkoušet výrobu loutky, se kterou si dokonce sehrály divadelní představení.